Navigacija

Izmena načina komunikacije sa ATS-om tokom vanrednog stanja

Obaveštavaju se klijenti i spoljni saradnici ATS-a, shodno Zaključku Vlade RS (Sl. glasnik RS, br. 35/2020 i 37/2020), da počev od 23.03.2020. godine do daljnjeg važe sledeća pravila komunikacije sa ATS-om:

- dokumenta, izveštaji i svi ostali zapisi/dokumentovane informacije relevantni za realizaciju procesa akreditacije se prosleđuju ATS-u isključivo elektronskom poštom nadležnim kontakt osobama ili na mejl: office@ats.rs;
napomena: ostale stranke komunikaciju sa ATS-om obavljaju elektronskom poštom, telefonskim putem a izuzetno preko redovne pošte;

- informacije se mogu dobiti i telefonskim putem na odgovarajuće brojeve telefona navedene u delu Kontakti: OVDE ► ;
- komunikacija sa zaposlenima ATS je omogućena putem elektronske ili telefonske komunikacije (koriste se poslovni brojevi mobilnih telefona) između 8:00 i 15.00;
- svi odgovori na pitanja/zahteve će biti isključivo prosleđivani elektronskom poštom podnosiocu zahteva;

- sve relevantne informacije o aktivnostima ATS tokom trajanja vanrednog stanja će biti na vreme dostupne na internet stranici ATS:  OVDE ►, kao i putem Twitter-a.

Srdačno, ATS

Dodatno sapoštenje u vezi sa proglašenjem vanrednog stanja u Republici Srbiji

ATS, i u ovim izmenjenim okolnostima, vanredno stanje proglašeno u Republici Srbiji (”Sl. glasnik RS” broj 29/2020), nastavlja sa svojim aktivnostima, vodeći računa da zaštiti klijente, svoje ocenjivače, zaposlene.

Poštujući Uredbu o organizovanju rada poslodavaca za vreme vanrednog stanja (”Sl. glasnik RS” broj 31/2020), ATS je svim zaposlenima omogućio rad od kuće sa ciljem da obezbedi kontinuitet svojih aktivnosti. Stoga svi zaposleni će biti dostupni putem elektronske i telefonske komunikacije, a sve dodatne informacije koje su vam potrebne možete dobiti na jedan od ponuđenih kontakata: OVDE ►.

ATS je doneo odluku da do isteka vanrednog stanja sva ocenjivanja predviđena za ovaj period, obavlja koristeći neku od dozvoljenih tehnika ocenjivanja, ali ne i ocenjivanje na lokaciji tela za ocenjivanje usaglašenosti (TOU), kao ni na lokaciji gde telo sprovodi svoje aktivnosti. U ovim ocenjivanjima se mogu koristiti različiti načini komunikacije koji se dogovaraju sa TOU (skype, chats, video call…).

Detaljne informacije u vezi sa ocenjivanjima TOU pogledajte: OVDE ►.

Nadamo se da ćemo skupa lakše prevazići situaciju u kojoj smo se našli.

Srdačno, Vaš ATS
 

Obaveštenje za sva sertifikaciona tela u vezi nastale situacije pojavom korona virusa

Kao što ste već ranije obavešteni na našem sajtu (OVDE ►), Akreditaciono telo Srbije (ATS) kontinuirano prati razvoj situacije u vezi širenja korona virusa i u skladu sa tim obaveštava sva sertifikaciona tela da je potrebno da prate uputstva data u dokumentu  IAF ID 3:2011 (IAF Informative Document For Management of Extraordinary Events or Circumstances Affecting ABs, CABs and Certified Organizations) u vezi upravljanja nepredviđenim događajima koji mogu da utiču na rad sertikacionih tela, a posebno u odnosu na potencijalne izmene rasporeda sertifikacionih provera odnosno uvođenja drugih raspoloživih tehnika provere.

Ukoliko se sertifikaciona tela odluče da koriste informacije i komunikacione tehnologije koje omogućavaju proveru na daljinu i pružaju podršku i održanje integriteta procesa provere, potrebno je da ista primenjuju obavezujući dokument  IAF MD 4:2018 (Mandatory Document for the Use of Information and Communication Technology (ICT) for Auditing/Assessment Purposes).

Ukoliko imate nekih pitanja potrebno je da se obratite Nataliji Jovičić Zarić, pomoćniku direktora ATC-a putem mejla natalija.jovicic_zaric@ats.rs.

Za više informacija kliknite: OVDE ►

Srdačno, Vaš ATS

  • Direkcija za mere i dragocene metale
  • Institut za standardizaciju Srbije
  • TEHNIS
  • European Accreditation
  • Ilac
  • IAF